Seznamte se

Kariéra

MY JSME IDEAL STANDARD

Život v Ideal Standard

Váš pracovní život v Ideal Standardu bude od prvního dne veden a podporován vaším vedoucím a personálním oddělením. Profesní kariéra v naší firmě Ideal Standard vám umožní plně rozvinout váš potenciál, nabízíme jak interní tak externí školení, společně s přátelským pracovním prostředím, dobrou rovnováhou mezi pracovním a soukromým životem a možností profesního růstu.
Naše Mezinárodní Přítomnost
  • Výroba a plánování 

    Kvalita je jádrem všeho, co v Ideal Standard děláme, a naše výrobní oddělení pracuje 24 hodin denně na dodávkách vysoce kvalitních výrobků. Jako člen tohoto oddělení ovlivní vaše role vše od prodeje a udržení zákazníka po reputaci značky. 

    Pokud máte zájem o pozici ve výrobě a plánování, budete potřebovat odolnost, pracovitost, vášeň a velký důraz na detail.  

    Volná místa ve výrobě se mohou pohybovat od špičkových vedoucích týmů, přes technické manažery, kontrolory kvality a výrobní zaměstnance - s fantastickými příležitostmi pro postup. 

  • Lidské zdroje 

    Více než 9 000 zaměstnanců ve 20 zemích znamená, že víme, jakou hodnotu pro naše podnikání přinášejí lidé. Od skromných začátků značky v roce 1872 můžeme říci, že právě inovátoři a tvrdí pracovníci postavili Ideal Standard do popředí trhu, na jakém působíme  dnes. 

    Oddělení lidských zdrojů přijímá neustále nové a svěží talenty. Při vyhledávání, náboru, koordinaci a péči o naše zaměstnance spoléháme na náš tým lidských zdrojů. Pokud rádi pracujete s lidmi a máte zájem se připojit k živému a šťastnému týmu podobně smýšlejících profesionálů, může být kariéra HR pro vás.

     

  • Obchodní oddělení 

    Náš prodejní tým pomáhá propojit naše vynikající produkty s lidmi, na kterých vám záleží. Jsou energií za naší značkou, pracují s lidmi tak rozmanitými jako stavitelé domů, majitelé domů, architekty a obchodníky. 

    Chcete-li uspět v jednom z našich prodejních a marketingových pracovních míst, musíte být motivovaní, všestranní, kreativní, abyste byli schopni budovat trvalé vztahy s našimi klienty. Budete také úzce spolupracovat s tvůrci rozhodnutí na nejvyšší úrovni, takže jistý přístup a skvělé vyjednávací schopnosti budou cenným přínosem. 

    Ideal Standard je vynikajícím místem k nalezení vašich prodejních a marketingových pracovních míst a pro prodejní hvězdy z oboru nebo ty, kteří se chtějí přestěhovat z jiného sektoru. Jakmile nastoupíte k nám, obdržíte potřebné školení a podporu, která vám pomůže dosáhnout vašich profesních ambicí. 

  • Marketing 

    Kreativita, nové nápady a inovace - naše marketingové oddělení nás drží před konkurencí. Jako společnost řízená inovacemi a vynálezy potřebujeme vynalézavý tvůrčí tým, který posouvá hranice naší nabídky produktů. 

  • Zákaznická podpora 

    Tento tým je základem naší reputace, abychom si vybudovali a udržovali dobré vztahy se zákazníky. Náš tým zákaznické podpory se pyšní poskytováním nejlepších možných služeb. 

    Odpovědné za přijímání hovorů, zadávání objednávek a zodpovídání dotazů na produkty - úlohy zákaznické podpory v Ideal Standard jsou rozmanité a náročné. Pokud jste člověk se skutečnou touhou pomáhat druhým, věnovat velkou pozornost detailům a vynikající přesností, můžete být pro náš tým perfektní.

  • Logistika a skladování 

    Veškeré skladovací a logistické práce v celé společnosti, které slouží externím i interním zákazníkům, hrají zásadní roli při zajišťování včasné výroby a expedice zboží po celém světě. Jakmile zákazník promluví s prodejním týmem, bude úlohou skladu fungovat jako rozhraní mezi Ideal Standard a obchodem zákazníka. 

    Pokud máte zájem o práci v logistice a skladování v Ideal Standard, měli byste být schopni převzít poptávku zákazníků a zvýšit očekávání. Potřebujeme lidi, kteří budou reprezentovat naši značku a její základní hodnoty, i když čelíme náročným situacím. Budete mít skvělé analytické a plánovací schopnosti, vášeň a nadšení a schopnost se přizpůsobit v měnícím se prostředí. 

     

     

  • Nákup 

    Pracovní příležitost v oddělení nákupu je vhodná pro lidi, kteří jsou schopni vytvořit plynulý a efektivní tok produktů a informací mezi skladem a logistikou a zbytkem podnikání. 

    Vztahy hrají v našem dodavatelském řetězci významnou roli, proto jsou na této pozici nezbytné dobré komunikační schopnosti. Další atributy, které vám pomohou vyniknout při podávání žádosti o místo v oddělení nákupu, jsou vynikající organizace práce, dobrá správa času, vůdčí schopnosti, porozumění očekávání zákazníků, řešení problémů, schopnost dobře pracovat v týmu a skutečná touha se učit. Na oddělení nákupu je důležité se domluvit anglicky, popř. německy, nebo dalšími jazyky.  

     

     

     

  • Finance 

    Lidé, kteří dokáží pracovat pod tlakem a dodržují stanovené termíny, jsou jedinci, kteří si v našem finančním týmu povedou dobře. Mají na starosti řízení toku pohledávek a závazků. Finance jsou alfou a omegou podnikání. Pokud máte dobrou paměť na čísla a baví vás pracovat s čísly, můžete se stát členem našeho finančního týmu. Jestli rádi pracujete rychle a s přesností, je tato pozice právě pro vás. 

    V tomto oddělení se uplatní finanční účetní a  kontroleři. 

Cookies na našem webu

Abychom vám poskytli nejlepší a nejrelevantnější uživatelský zážitek na našich webových stránkách, používáme soubory cookie pro funkční, komfortní a statistické účely. Kliknutím na tlačítko Přijmout přijímáte soubory cookie.

Své preference můžete změnit na stránce nastavení souborů cookie.